Ékszer javítás

Így küldd vissza a sérült ékszert:

1.) visszaküldés előtt

Visszaküldés előtt feltétlenül egyeztessünk levélben vagy telefonon. Megbeszéljük, hogy mi történt, hogyan tudom helyreállítani az esetleges sérüléseket. Leegyeztetjük a nem garanciális javítás anyagi költségeit is.

Az ékszeren kívül egy lapon ezeket az adatokat is küldd el (olvasható nyomtatot betűkkel):

Neved:

Telefonszámod:

E-mail címed:

Milyen ékszert küldesz vissza:

Hova szeretnéd visszakapni:

Fontos! Az ékszeredet gondosan csomagold be (pl bubis boríték megfelelő, nem szakad, és védi is az ékszert),  nem tudok felelősséget vállalni a hanyagul visszaküldött termékekért.

 

2.) így add fel:

- Postán ajánlott levélként.- maximum 8.000ft értékig. Ha elveszne a postai kézbesítés során, akkor kb eddig az értékig téríti a posta a kárt ajánlott levél esetén (ennek az előnye, hogy van igazoló papírod a feladásról, és ellenőrizhető, hogy merre jár. Bőven elegendő az ajánlott küldemény, a tértivevényes felelsleges költség)

- Futárral. 8.000ft feletti értéknél célszerű. (A futáros feladásnál is van nyomonkövetési lehetőség, és ez nagy előny.)

 

A járványhelyzet alatt kifejezetten a futáros feladást javasolom, mert az ajánlott leveleket simán bedobják a postaládába, nem ellenőrizhető az átvétel, és a postás kézbesítési hibájáért nem vállalom a felelősséget.

Vezeték és Keresztnév
E-mail elérhetőség
Telefonszám
Az adatkezelési szabályzatot.
Igen
Nem
Milyen típusú ékszerről lenne szó?
Mi történt az ékszereddel? Itt írhatsz meg mindent, amit hozzáfűzni szeretnél.
Itt tölthetsz fel képet a sérült ékszerről.